28 Temmuz 2016 Perşembe

Fata Morgana: Wet And Wild Cover All Primer


Herkese yeniden merhaba!!

   Bugün en sevdiğim ürünlerin başında gelen makyaj bazımdan bahsedeceğim. 

   Bazen, özel günlerde fondötenin ya da cildimize sürdüğümüz diğer ürünlerin kalıcılığını artırmak istiyoruz. Tabi bunun yanında cildimizi de korumasını..
 
   Tam da bu sırada Wet And Wild bu ihtiyacımızı karşılayacak bir ürün çıkarıyor karşımıza; Cover All Primer. 

   Önce ürünün vaatlerine kısaca göz atalım:


  • ''Gözenekleri küçültür'', gereksiz göz boyama bilgisi bu, inanmayın şekerim.
  • ''Çizgileri doldurur'', doğrudur.
  • ''Aydınlık görünüm kazandırır'', nem verdiği için kısmen öyle bir etkisi var, ekstra bir özelliği yok.
  • ''Cilt tonunu eşitler'', düzenli kullanımda işe yarayabilir belki, ben sürdüğümde kısa sürede olsa burun etrafımdaki kızarıklıkları biraz olsun yatıştırıyor, ama kalıcı olarak değil tabiki.

Seviyorum dedim, yine yerdim ama ürünün vaatlerini uçurmayın be kardeşim. Tamam, makyaj bazı işte. Bu kadar. Ekstra bir özellik aramıyoruz zaten neden bizi yoruyorsunuz?



   Gelelim ürün ambalajına..
25 ml'lik küçük bir ambalajı var, sıktığınızda yarısının hava olduğunu anlıyorsunuz. Bir de ucu geniş olduğu için miktarını kontrol etmekte zorlanıyorsunuz, hatta bazen nasıl olduğunu anlamadan kendi kendine fırtlayabiliyor :)



Krem gibi ve biraz yapışkan bir yapısı var. İlaç gibi kokuyor, ama rahatsız edici değil, bence. 

   Makyaj bazı benim iki ay öncesine kadar kullanmadığım bir üründü. Bir gün, fondötenin cildimi sivilcelendirdiğini ve kaşıntı yaptığını görene kadar.. Rimmel London'ın fondöteni cildimi tahriş etmişti ve ben bu bazı alana kadar ona veda etmiştim. Bununla ilgili de ayrıntılı yazıyı buraya tıklayarak bulabilirsiniz. Fondöteni kesinlikle cildimle barıştırdı ve inanılmaz derecede cildimi yatıştırdı.

Cildinizde hiçbir zaman ağırlık yapmıyor. Gerçekten fondöteni uzun süre idare ediyor. Makyaj sabitleyici sıkmanıza gerek bile kalmıyor. Fiyatına göre çok başarılı bir ürün.. Daha ne denebilir ki? Denemenizi şiddetle öneririm.

   Wet And Wild markasının tüm ürünlerini Gratis mağazalarından bulabilirsiniz, bu makyaj bazı normalde 18 lira civarıydı, ben indirimden 13 liraya almıştım sanırım. 

   Sorularınızı ve görüşlerinizi yorum yaparak ya da instagram hesabımdan (@fatamorganablog) ulaşarak söyleyebilirsiniz.

   Bir sonraki yazıda görüşürüz, hoşçakalın. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder