2 Temmuz 2016 Cumartesi

Fata Morgana: Rimmel London Lasting Finish 25 Hour Fondöten


Herkese yeniden merhaba!

   Bugün sizi uzun zaman önce alıp birkaç kullanımdan sonra bir köşeye attığım caanım fondötenimle selamlıyorum! Hayır tabiki ürünün kötü olduğundan değil, benim eksik kullanmamdan kaynaklı bir sıkıntıymış, sonradan dank etti. Her neyse, yazının ilerleyen kısımlarında nedenini açıklayacağım. 
   
    Bu kadar şamata yeter, ciddili anlatıyorum. Rimmel London'ın Lasting Finish fondöteni için vaatleri biraz iddialı. Gelin görün ki bu iddiaları boşa çıkıyor mu? Kısmen. 25 saat kalıcı olduğu söylenmiş, bayağı fos, ama kalıcı, 5-6 saat kadar. Bu da gayet yeterli bir süre, abartmaya gerek yokmuş. 20 faktörlü güneş koruması olması benim işime geldi. Çünkü makyajdan önce zaten nemlendirici, baz vs. kullandığımız için üstüne bir de güneş kremini sürmeye üşeniyordum açıkçası, yaz ayları için ideal.
   
    
    

    Gördüğünüz gibi ürün 30 ml'lik bir cam şişede, oldukça hoş ve sağlam. Başlığı pompalı ve bu ürünü daha kullanışlı hale getiriyor. Bir pompanın tüm yüze yettiğini düşünüyorum. Her cilt tipine uygun olduğu söylense de ıslak bitişli olduğu için yağlı ciltli kızların çok fazla tercih edeceğini sanmıyorum. Ama bizde çare tükenir mi? Asla. Pudrayla üstünden geçin bir şeycik kalmaz ayol. Kesinlikle yağlı göstermiyor. Daha canlı ve sağlıklı görünüyor cildiniz, biraz da parlak. 


   Ben bu fondöteni yüzüme sadece nemlendirici sürerek kullanıyordum. Cildim aşırı hassas olduğu için ağır ürünler hemen kaşıntı ve sivilce yapıyor. Aynı sorunu iki kere bu ürünle yaşayıp bir süreliğine vedalaşmıştık. Geçen gün Wet And Wild'ın makyaj bazını aldım ve onunla denediğimde bu kaşıntı ve kızarıklık minimuma indi. Artık fondötenimle barışığız. Ama çok özel bir gün olmadığı sürece kullanmamaya dikkat ediyorum. Sonuçta daha hafif ürünler, daha sağlıklı bir cilt!!




    Bendeki rengi 200 soft beige, çok hafif koyu geldi ama sırıtmıyor. İkinci katı sürmenizi önermiyorum, biraz kalıp gibi durabiliyor.


  • Kapatıcılık 10 üzerinden 7
  • 5-6 saat kalıcı, 25 saat değil.
  • Özellikle hassas ciltliler, lütfen baz kullanın!
  • Bitti.  

   Rimmel London markasını Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. 

     Soru ve görüşleriniz için yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiyle kalın!! :)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder