9 Temmuz 2016 Cumartesi

Fata Morgana: Güneşsiz Bronzlaştırıcılar / Solait Wash Off Instant Bronzer vs. Dr. Sun Güneşsiz Bronzlaştırıcı



   Herkese yeniden merhaba!!
   Bu yazı için geç mi kaldım, yoksa tam zamanı mı bilmiyorum ama, hala kullanılabilir bence.
    
   Solait benim her zaman favori markam olmuştur. Güneş kremleri ya da güneşsiz bronzlaştırıcılar olarak. Solait'in birçok güneşsiz bronzlaştırıcısı var, hepsinin farklı özellikleri mevcut. Yani herkes aradığı özellikteki ürünü rahatlıkla bulabilir. Bendeki yıkayınca geçen ışıltılı medium rengi. 

   Ürün için fazla yorum yapmaya gerek yok. Gerçekten beğenerek kullanıyorum.





      Solait watsons raflarında yerini almadan önce sabırsız olduğum için Dr. Sun adlı bir markanın kremini almıştım. Tek kelimeyle, BERBAT. Hem leke bırakıyor, hem turuncumsu bir renk oluyor, hem de kat kat sürdükten sonra ancak rengini veriyor. Ve en önemlisi de iğrenç bir şekilde kına kokması. Zaten kına kokan bir bronzlaştırıcı görürseniz almayın şekerim, kalitesizdir o. Kremin kokusu bütün kıyafetlerime sinmişti ve kıyafete renk veriyor. Bunun yanında mendili de hiçbir şeye yaramıyor. Yani Dr. Sun benim için bayağı fos bir marka oldu. 

   Aslında Dr. Sun ile ilgili bir yazı olmayacaktı ama karşılaştırma yaparak Solait'in  kalitesini göstermek istedim. Solait'te bu problemlerin hiçbirini görmedim. Çok güzel bir kokusu var. İçerisinde ışıltı var ama kesinlikle sim gibi durmuyor, çok hoş bir görüntü veriyor. Özellikle bahar aylarında tercih edilse de, ben eşit bronzlaşamadığım için gerek duyduğum zaman kullanıyorum. 

   Instagram takipçilerim bilir, Dirty Works'ün shimmer lotion'ını ne kadar çok sevdiğimi. Özellikle akşam sürdüğümde ekstra bir parlaklık için bu losyonu da sürüyorum üstüne. 


                       

   Fotoğrafı da nasıl güzel çekmişim, hemen anladınız farkı değil mi?..
Her neyse, belli olmasa da bana güvenin çok güzel duruyor. 

   Solait'i vücudunuz dışında yüzünüze de uygulayabilirsiniz. Ama ben tavsiye etmiyorum. Yüzüme bu tür ürünler kullanmayı doğru bulmuyorum, ama sizin tercihiniz tabiki. 

   Solait markasını Watsons mağazalarından, Dirty Works'ü Gratis mağazalarından bulabilirsiniz. Fiyatlarını hatırlamıyorum ama tahminen, Solait 20 lira civarıydı; Dirty Works de.. O da 20 liraydı galiba ya. 

   Sorularınız ve görüşleriniz için takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 

 Bir sonraki yazıda görüşürüz, hoşçakalın!! :)


   

    
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder