4 Temmuz 2016 Pazartesi

Fata Morgana: Lip Bubbly Dolgunlaştırıcı Etkili Ruj


      Herkese merhaba!
   
    Bugün sizlere instagramda çığır açan dolgunlaştırıcı etkili, kalıcı, mat Lip Bubbly rujlarından bahsedeceğim. 

    Lip Bubbly Kylie Jenner'ın son zamanlarda çok fazla reklamı yapılan mat ruj koleksiyonuna benzemiyor mu sizce de? Bakalım;


                       
      
      Lip Bubbly'nin 2 numaralı soft rengi Kylie'nın Dolce K. rengine benzese de kesinlikle muadili değil. En yakın renk olarak gördüm ben. Sizce değişebilir tabii.

    Lip Bubbly'e geçelim. Öncelikle vaatlerini yerine getiriyor mu? Evet, fazlasıyla. Keskin bir mentol kokusu sarıyor ruju açtığınızda. Gerçekten dolgunlaştırıyor. Hatta benim dudak kenarlarımı bildiğiniz kızartıyor. Birazdan ne demek istediğimi görsellerle açıklayacağım. 
    
    Öncelikle,


                              

      Ambalajı gerçekten çok kötü. Kapağının içerisindeki beyaz kapak sürekli yerinden çıkıyor. Ama ikinci sorun daha çok sinirimi bozdu. Rujun içerisinde fazla ruju emen bi aplikatör yok maalesef. Her seferinde fazla ürün geliyor, dışarıda ruj tazelemek imkansız. Bu parayı verdiğimiz bir rujdan daha iyi bir ambalaj beklerdim.

      Gelelim iyi yanlarına. Böyle yerdiğime bakmayın gerçekten çok severek kullanıyorum. Birkaç şikayet var ama olsun. 


                                                         

       Rengi gördüğünüz gibi gül kurusu, biraz soluk. Şimdi adım adım özelliklerinden bahsedeyim. 
  • 7-8 saat kalıcı, dudağın iç taraflarında biraz silinebiliyor.
  • Kesinlikle mükemmel dolgunlaştırıyor.
  • Mentollü olduğu için dudaklarınızda yanma ve hassaslaşma oluyor.
  • Dudaklarınızı kurutabiliyor. Altına kesinlikle bir balm kullanın.
  • Dudak kenarlarında kızarma yapabiliyor. Kısa zamanda geçer.
  • Asla gün içerisinde silip tekrar sürmeyin, ikinci kez dudağınız tahriş olabilir.

Etkisini görmeniz için;
   
                   

     Sildikten sonra böyle kızarık ve kabarık bir elle gezdim yaklaşık 30 dakika. Şu an yazıyı yazarken bile hafif kızarıklık var. Zaten ilk fotoğrafta da farketmişsinizdir, rujun kenarları kızarık. Ama bu sizi korkutmasın, dolgunlaştırıcı etkisinden dolayı biraz cildinizi zorlayan bir ürün. Şimdi dudağımdaki duruşuna bakalım ;

                              

    Ben severek kullanıyorum. Biterse alır mıyım? Ambalajını düzeltirlerse, kesinlikle!!

   Lip Bubbly rujlarını tüm watsons ve grat.. Şaka şaka, instagramda @lipbubbly hesabından ya da www.lipkitofficial.com adresinden sipariş verebilirsiniz. 

   Kargoyla birlikte 47 liraya getirtmiştim. Daha fazla rengini alabilmeniz için kampanyaları vardı en son, bir bakın derim. 

   Soru ve görüşleriniz için lütfen yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın.

   Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın!! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder